איך להיפטר מורידים בולטים ברגליים

ורידים בולטים עלולים לפגוע בביטחון העצמי 

כולן כבר מכירות את התופעה שעם הגיל הורידים ברגליים אצל חלק מהנשים הולכים ובולטים יותר ויותר. ישנן מגוון סיבות לכך, אך הבעיה אצל כולן נותרת זהה: הביטחון העצמי נפגע. הדבר מתבטא בחוסר רצון ללבוש מכנסיים קצרים (או גם שמלות וחצאיות), הימנעות ממצבים בהם נצטרך להיכנס למים על מנת לא לחשוף את הפגם, וחשש שמע מישהו בטעות יראה את הורידים הבולטים שלנו. בנוסף, פגיעה בביטחון העצמי והחשש המתמיד פוגעות באיכות חייך, בהנאה שלך וביכולת שלך להפגין ביטחון באירועים חברתיים. בשביל מצבים כאלה, יש טיפול להעלמת ורידים בולטים ברגליים. אז מה צריך לדעת לפני שהולכים לטיפול כזה? אילו סוגי טיפולים יש? ומה זה בכלל דופלר עורקי רגליים?

כיום קיימים  טיפולים על מנת להיפטר מורידים בולטים 

  • אנדולייזר- אנדו פירושו בפנים, לייזר הוא לייזר. הטיפול הזה מתבצע באופן הבא: מבוצעת הרדמה מקומית דרך דקירת מחט, מכניסים סיב לייזר לוריד ומעבירים אותו לכל אורך הוריד עד לכניסתו לוריד העמוק. כל הפעולה להעלמת ורידים בלייזר מתבצעת בהכוונת אולטרה סאונד. לאחר שסיב הלייזר ממוקם היטב במקום הנכון בתוך הוריד מזריקים תמיסה של חומר הרדמה מתחת לעור סביב הוריד. לאחר פעולה זו, יש לחבוש גרב אלסטית ולהיות בתנועה. כל הפעולה אורכת כשעה ואפשר מייד לחזור לחיים נורמלים.
  • דופלר עורקי רגליים- דופלר עורקי רגליים הוא שיטה שבה למעשה בודקים את הזרימה התקינה שבעורקים. לפעמים, עקב זרימה לא תקינה בורידים או בעורקים, הם עלולים לבלוט וליצור צורות שאינן אסתטיות על העור. דופלר עורקי רגליים יכול לזהות בעיות בקלות.
  • טיפול בגלי רדיו- טיפול בגלי רדיו מתבצע באותה שיטה קמו טיפול באנדו לייזר רק במקום סיב לייזר מכניסים ומטפלים בסיב רדיו. בבחינת המטופל אין הבדל כל שהוא. ההחלטה על שימוש בסיר רדיו מתקבלת ע”י רופא המבע בהתאם למצב הספציפי.

חשוב לזכור

הטיפול מתבצע ע”י רופא. כדאי לבחור רופא מנוסה ומיומן בתחום על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

Leave a comment